måndag 24 september 2012

Mer personligt

I lördags påbörjade jag en ny bild till mig själv. Det blir lite speciellt när man själv får bestämma precis hur man vill ha bilden. Ingen beställare och inga ramar. Man får dessutom en perfekt chans att hålla igång kreativiteten. Jag har upptäckt att när jag håller på som mest med olika roliga projekt - är när jag får som flest idéer. Därför är det väldigt bra med egna projekt för att bibehålla skaparglädjen.



När man fotar bilder som ska komponeras om eller har en lite mer avancerad komposition är det grymt skönt att koppla ihop datorn med kameran. På så sätt kan jag se direkt på en stor skärm om bilden blev som jag ville ha den. Det är bra mycket bekvämare än att kolla på baksidan av kameran.



Väldigt mycket party i bilden. Den kommer visas om två veckor ungefär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar