lördag 1 december 2012

Intensivt men o så intressant

Det har varit några otroligt intensiva dagar på sistone. Igår efter jag varit på pitchmöte hade jag småjobb att avsluta vid datorn innan vi blev bjudna upp till en jägarstuga uppe på ett berg utanför Basel. Vi körde så högt upp på berget att det inte längre fanns vägar och fick plumsa oss i 30 minuter genom 50 cm hög snö för att nå en liten fjällstuga långt uppe i ingenstans. Galet vackert och mysigt. Tyvärr var det lite för mörkt när vi väl nådde stugan så jag har inga bilder från toppen utan bara foten.


Ser ni berget där bakom molnen?

Idag började vi med musikvideoinspelningen. Som är den största anledningen till att jag befinner mig i Schweiz för tillfället. Vi gick upp strax efter åtta och var klara vid 23-tiden. Intressant, spännande och grymt kul. Nu har vi bara några scener kvar och kommer filma ungefär 8 timmar imorgon.


Johan Norström - assisterande regissör och bra att ha


Trummis som filmas utan trumset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar