onsdag 27 mars 2013

När någon bjuder på kärlek

Bland det finaste man kan få idag som konstnär är när människor, företag eller olika sidor väljer att frivilligt sprida ens bilder. Senaste tiden har jag fått ta emot en väldig mängd kärlek från människor på olika håll och kanter. Jag är sådan som blir glad av varje liten kommentar. Men ibland får man saker som gör att det pirrar till lite extra.

Hasselblad
Världens kanske mest prestigefyllda och välkända kamermärke Hasselblad gillade mina bilder så pass mycket att de valde att öppna ett helt eget galleri på sin Facebooksida dedikerat till mina bilder. Det är sådant man bara kan drömma om som fotograf. Vilken ära.




500px.com
En av världens fyra största fotosidor uppmanar varje vecka sina användare att följa ett tiotal fotografer och spana in deras bilder. I fredags fick jag den stora äran att bli omnämnd. Det är också väldigt långt från vad man förväntar sig att få som present som start på helgen.



Phlean
Det är andra gången det händer nu. Men det är lika stort ändå. Åter igen en av världens största hemsidor inom sitt fält. Phlearn, sidan som lär ut photoshop och foto sill sina besökare har varje fredag en lista på inspirerande bilder. Denna gång är det Signhilds födelsedagsbild som blivit vald som inspiration.


Phlearn.com



Jag blir lika förvånad och överlycklig varje gång. Vilken lyx!

2 kommentarer:

  1. Christoffer Zackrisson27 mars 2013 kl. 06:17

    Snyggt jobbat & stort grattis! :D

    SvaraRadera